1
Frugan
Postat av Bengt_63 den 2 Oktober 2009, 12:28
37 kommentarer · 76 träffar
Hej på er alle sammans ute i cyberrymden. Ni undrar säkert vad jag gör här. På tok för gammal för dessa dumstridigheter! *ler* Jag spelar inte dator-spel, men på råd av min 18 år gamla son testar jag att skriva här på fragbitt. Han var även så pass hygglig att jag FICK hans egna användarrum, samt byta namn. Tydligen är detta ett mångsidigt fråge-mekka för svenska ungdomar. *ler*!
Direkt till problemet!
Min fru fyller 45 år nu snart och jag vill veta vad ni på fragbitt skulle göra med eran fru. Folkrace har jag tagit med henne på ett par gånger!!. Det är HELT uteslutet!!! :-( Motormässan är lika bra att strunta i också!! vad tycker ni på fragbitt???!!!???
PS!! Hon har en förkärlek till pussel och korssord. Och damfotboll. Damfotbollen är dock utesluten!!!!
DS
//
*Ler* och varma hälsningar Bengt_63
Direkt till problemet!
Min fru fyller 45 år nu snart och jag vill veta vad ni på fragbitt skulle göra med eran fru. Folkrace har jag tagit med henne på ett par gånger!!. Det är HELT uteslutet!!! :-( Motormässan är lika bra att strunta i också!! vad tycker ni på fragbitt???!!!???
PS!! Hon har en förkärlek till pussel och korssord. Och damfotboll. Damfotbollen är dock utesluten!!!!
DS
//
*Ler* och varma hälsningar Bengt_63