Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Påkörd

Postat av schan vejn den 30 September 2009, 16:34
37 kommentarer · 209 träffar
Som rubriken lyder så blev jag påkörd , av en bil.
Det var i torsdags förra veckan när jag skulle cykla hem från träningen. Jag cyklade på höger sida av vägen och tänkte åka över.
Jag kollade bakåt och såg en bil långt bakom mig. Jag kollade framåt och där var det en bil som var rätt nära. Så jag väntade på att den mötande bilen skulle köra förbi så jag kunde cykla över. När den hade gjort det så svängde jag över. Då när jag hade kommit lite mer än halvägs så ser jag ljuset från bilen bakom mig lysa rätt in i mina ögon och jag och cykeln åkte i backen och gled några meter. Cykeln fastnade lite halvt under bilen och blev mejad. Jag tog emot backen för att inte skada huvudet eller någon viktig kroppsdel :P Så jag bröt ett ben vid namn "Båtben". Bilen såg jag inget av, jag tänkte inte på att kolla reg nummer.
Gubben:Hur är det med dig?
Jag:så där
sen vevade han ner rutan och drog.
Allt jag kom ihåg var att bilen var vit typ :S
Dagen efter åkte vi till polisen och anmälde det och dem frågade lite frågor och jag tyckte inte att det var så akut med min hand så vi åkte till sjukhuset dagen efter. Där röntgar dem och som sagt får jag reda på att båtbenet är brutet/sprucket.
Ska till läkaren igen för de ska bedöma mo det ska bli operation eller inte.
Nu sitter jag här och undrar om jag kommer få pengar och i så fall ungefär hur mycket?

Diskussion.
Har ni någon gång brutit något ben?
Fick ni något för det?
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..