Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roliga skämt!

Postat av NevR den 8 Januari 2005, 02:55
26 kommentarer · 781 träffar
Det va en gång 3 sjörövare som va ute och seglade... plötsligt så kom det en storm och strandsatte dem på en öde ö.. efter 1 timmes vandring på ön utan att hitta något att äta så kom dem fram till en MEGA hövding.. han va tydligen också hungrig så han sa "ni får inte vara här, och om ni nu ska det så ska ni uppfylla min önskan"

Alla tre säger "vad är det då?"... han säger "ni ska springa runt på ön och hämta 10 valfria frukter var.. annars dödar jag er"

Alla springer för livet... efter 30 min så kommer den första med 10 äpplen... då säger hövdingen "jag är inte intresserad i äpplen, som straff så måste du köra upp alla i röven utan att röra en min"... han börjar.. "1..2...3...4.." sen började han få ont och vred sig... hövdingen dödade honom DIREKT... han hamnade i himmeln!

Den andra killen kommer tillbaka med 10 krusbär... hövdingen säger åter igen "jag är inte intresserad i några jävla krusbär, som straff så måste du köra upp dem i röven utan att röra en min"... han började... "1...2..3...4..5..6..7..8.." sen började han asgarva och hövdingen dödade honom... han hamnade också i himmeln!

Väl i himmeln frågade kille nr 1 en fråga till kille nr 2 som löd "vafan sysslar du med? du som va så nära!"

Kille nr 2 svarar "precis när jag skulle bli klar så såg jag att den sista killen kom springandes med 10 ananas"

Säkert gammal, men jäääävligt rolig :)

Har ni några?
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..