Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken upplevelse!

Postat av Clawfinger90 den 29 September 2009, 17:08
13 kommentarer · 141 träffar
Hej där! Känner mig bara tvungen att få skriva av mig lite om vad som hände mig idag när jag var påväg hem från affären..

Som sagt jag hade vart och handlat mjölk och 2 dosor snus nere vid Mögelkenta (en ica affär ute på landet som säljer dåliga varor sägs det, därav namnet:P".

Påvägen hem valde jag en liten annan väg eftersom det var så underbart väder idag, men det visade sig att jag kommer lite djupare in i skogen men inte alls långt ifrån där jag bor så det spelade ingen roll, efter en stunds gående blir jag ganska pissnödig så jag ställer mig vid ett lite mindre glest område och slår en skvätt, det är då det otroliga händer.

Plötsligt ser jag ett ganska stort vildsvin stå rakt framför mig, min första tanke är att typ börja springa.. man har ju hört att dom kan vara väldigt aggresiva. Men av någon anledning står jag bara kvar och kollar på den, känner typ en stel känsla i hela kroppen som om jag var paralyserad av något slag, börjar tillslut sakta men säkert backa bakåt lite, och det är då svinet attackerar mig.

Först försökte jag sparka den men gav inget resultat, den tacklade ner mig nästan direkt så jag ligger där och den liksom "stångar" mot mig hela tiden, inte för att jag hann tänka speciellt mycket men fick någon slags snabb instikt bara att ta ett nackgrepp på den och försöka bryta dens nacke.

Efter några sekunders panikslagna försök lyckas jag få in ett ordentligt grepp om dens nacke och bara håller där tills jag känner att svinet slappnar av, men släpper fortfarande inte taget vågade inte ta någon risk.

Efter några minuter släpper jag dens nacke och svinet bara typ faller ihop och ligger där helt livlös, jag bara står där och kollar på den är helt chockad över vad som hänt allt gick så fort märkte inte ens såren jag hade på benen, har ingen aning om vad jag ska göra med svinet nu lät den bara ligga kvar?

Hur som helst är jag väldigt glad över att det inte slutade allvarligt för min del, har bara några skrapsår och lite småont i benen och midjan just nu.

Kanske värt och tillägga gått på Judo i 6år och även tränat en del brottning.

Bild:

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/MI_3417568.jpg
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..