1
känner mig deprimerad..
Postat av Aspire88 den 27 September 2009, 22:36
24 kommentarer · 148 träffar
hallå fb jag ville skriva av mig lite
jag känner mig så deprimerad och ensam. egentligen handlar allt om bara kärlek nu.. jag har misslyckats 3 gånger med tjejer :/.. nu känner jag mig så ledsen och har tappat självförtroendet helt, jag tycker att jag är ful fast tjejer säger att jag är snygg och söt.. jag har liksom svårt att acceptera det för att jag är så deppig och har dåligt självförtroende. Det känns som jag kommer aldrig att lyckas få en tjej.. många säger att det kommer med tid.. men hur länge ska jag vänta egentligen :/ jag vet , kärlek kommer inte till mig om jag sitter hemma alla dagarna.. för det gör jag nu oftast :/ men ibland går jag väl på någon fest.. fast kommer alltid utan brud hem
jag är faktist lite blygsam när det gäller att snacka med någon brud.
vad tycker ni att jag ska göra? kan någon ge mig ett råd?
jag saknar verkligen kärlek..
kommentera hur ni vill.. men skulle vilja få helst något bra råd..
orkar inte kolla om jag har stavat något fel, hoppas ni förstår mig endån.
-
-
Tack för att ni gav mig lite råd, blev faktist lite gladare.Men ska försöka rycka upp mig och försöka ragga på någon brud när där det blir någon fest.
kommer KANSKE med någon (:Edit) men det kan ta ett tag haha
Godnatt !:),
jag känner mig så deprimerad och ensam. egentligen handlar allt om bara kärlek nu.. jag har misslyckats 3 gånger med tjejer :/.. nu känner jag mig så ledsen och har tappat självförtroendet helt, jag tycker att jag är ful fast tjejer säger att jag är snygg och söt.. jag har liksom svårt att acceptera det för att jag är så deppig och har dåligt självförtroende. Det känns som jag kommer aldrig att lyckas få en tjej.. många säger att det kommer med tid.. men hur länge ska jag vänta egentligen :/ jag vet , kärlek kommer inte till mig om jag sitter hemma alla dagarna.. för det gör jag nu oftast :/ men ibland går jag väl på någon fest.. fast kommer alltid utan brud hem
jag är faktist lite blygsam när det gäller att snacka med någon brud.
vad tycker ni att jag ska göra? kan någon ge mig ett råd?
jag saknar verkligen kärlek..
kommentera hur ni vill.. men skulle vilja få helst något bra råd..
orkar inte kolla om jag har stavat något fel, hoppas ni förstår mig endån.
-
-
Tack för att ni gav mig lite råd, blev faktist lite gladare.Men ska försöka rycka upp mig och försöka ragga på någon brud när där det blir någon fest.
kommer KANSKE med någon (:Edit) men det kan ta ett tag haha
Godnatt !:),