Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är oskyldig!

Postat av kARATEFYLLA! den 27 September 2009, 20:30
34 kommentarer · 87 träffar
Det är någon på min skola som har raderat en uppsats som en tjej har skrivit och jag är nu huvudmisstänkt. Jag ska på möte med skolledningen och mentor samt med mina föräldrar imorgon.

Det är mitt konto som har använts och jag riskerar att bli portad från datorsalen resten av terminen. Jag antar att jag glömde logga ut från mitt konto så har någon annan gjort det eller så gjorde någon det när jag var på toaletten.

Jag känner mig kränkt som fan eftersom de flesta i min klass ser mig som lite kriminell efter detta och ingen verkar kunna lita på mig.

Kan jag gå vidare med detta? Jag är den enda i min klass som kan något om datorer och kan en hel del om nätverk och programmering så jag antar att detta är en av anledningarna till att jag är huvudmisstänkt samt att mitt konto användes.

Min mentor sa i fredags att jag blir portad från datorsalen oavsett om jag erkänner eller inte eftersom jag har ansvar för mitt konto men jag tycker detta är helt fel, någon skulle ju lätt kunna hacka in på mitt konto och göra detta.

Ge mig lite argument så jag kan äga och smustkasta skolan.

Funderar också på att skriva till Aftonbladet.

EDIT: Eftersom vissa verkar ha missförstått så använder vi en klient som används i hela kommunen. I min skola har alla klasser en gemensam mapp där man kan spara och en privat som bara en själv kommer åt.
Föregående tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..