Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polis

Postat av Cliff123 den 27 September 2009, 17:53
33 kommentarer · 32 träffar
För knappt några minuter sedan hade jag en polis som knacka på dörren, fråga om han fick komma in osv.

Ställde lite basic frågor, tex vem som bodde i lägenheten osv.

Tillslut så frågade han om han kunde få titta ut genom ett av mina fönster för att "spionera" på grannarna, stod bakom honom hela tiden och han såg mer intresserad av sakerna som jag har här än grannarna i huset brevid, tillslut så fick han mitt nummer och jag fick hans.

Är inte detta jävulskt skumt? Snubben var rätt så ung och civilklädd, om inte jag är helt jävla blåst så skrev jag upp fel nummer som jag fick av han också, enligt eniro är det en s.k "muhammed" som har det numret, och denna snubben var svensk.

När han står i fönstret så säger han också som så att det är inget farligt utan det är narkotika det hela handlar om, om han vore något professionell bör han väl hålla det för sig själv?

Kan man ringa snuten och kolla upp om detta var en snut eller inte?

Anledningen till att jag frågar är för att jag har haft folk här förut också, som drar dom sjukaste lögnerna för att få komma in och titta, kommer upp ställer frågor om internet och om dom sen kan få komma in. lol

Update nu då.

Denna gången var det polisen som var här, 2 spanare närmare bestämt.
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..