Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ojsan... (Tjejproblem)

Postat av hildegard lWl den 26 September 2009, 01:00
51 kommentarer · 186 träffar
Okej, jag tror att jag precis gjorde det största misstaget hittills i mitt liv.

Vill dra det här kort, så kommer undvika massa onödig bakgrundsinfo osv. Men det gäller alltså en tjej jag tycker väldigt mycket om och ett lite överdrivet dumt misstag.

Först och främst så vill jag säga att det jag berättade för den här tjejen och det jag kommer berätta för er, är fullkomligt sant! Det var en händelse som inträffade för ungefär två år sedan, tillsammans med en mycket nära kompis till mig och vi svor att aldrig, ALDRIG berätta det för någon. Jag kunde tyvärr inte hålla mig längre än två år och då det är jag som tar upp mest plats i historien så tänkte jag att det var upp till mig att avgöra om jag ville berätta den eller inte.

I vilket fall, åter till den här tjejen. Vi har hållt kontakten ett ganska bra tag nu, pratar säkert ett par timmar varje dag och det känns som att vi har väldigt roligt när vi pratar med varandra. Vi kan prata om det mesta och det är aldrig någon som tar illa upp. Hade jag känt henne bättre IRL så hade jag definitivt varit kär i henne. Kort och gott, utan henne så är min vardag hemma inte längre rolig.

Nu till vårat senaste och antagligen, tyvärr, även det sista. Konversationen gick på högvarv och vi skojade om allt möjligt. Precis som vanligt. Jag var glad, hon verkade vara glad och jag mådde riktigt bra. Efter en stund så skrev hon, som från ingenstans, att hon hade varit och köpt en råtta. Det visade sig efter ett tag att det inte var en riktig råtta, utan en mjuk och snäll som inte bajsade över hela golvet. (Vi brukar skämta om kiss och bajs, så det är verkligen inte något förbjudet ämne.) Jag kom att tänka på sommaren för två år sedan, när jag var uppe vid badplatsen och lämnade kvar stora bajskorvar på bryggan varje kväll i drygt en vecka, för att skrämma "skiten" ur alla barnfamiljer som hängde där under dagarna. Jag berättade naturligtvis om allt det där för henne och hon verkade tycka det var lite roligt. MEN BARA LITE! För hon verkade även tycka att det var nog så. Men innan jag visste ordet av det så var jag på gång och inget kunde nog ha stoppat mig där och då. Jag hade nämnligen fler snuskiga historier att berätta...

Hon varnade mig faktiskt redan innan, att hon skulle säga upp kontakten med mig om jag gick längre, men som vanligt så trodde jag att hon bara skojade och eftersom jag var het på gröten så drog jag igång med berättelse nummer två... Den som var förbjuden. Det var jag och min käre vän som spelade huvudrollerna en sen sommarkväll för två år sedan och vi var ute på vår dagliga kvällspromenad tillsammans. När vi passerar grundskolan som vi tidigare gått på, så kom vi in på gamla minnen om bus och jävelskap, och vi beslöt oss för att smyga upp på taket och kolla runt lite. Samtidigt så började jag bli lite bajsnödig och eftersom vi ändå var på G så fick jag för mig att jag skulle lägga en korv i ventilationen, för att reta våra gamla lärarna lite. Det gick ju tyvärr inte att komma åt ventilationen någonstans, men min blick fastnade på matsalens skorsten. Locket skruvades av, jag satte mig och resten är historia...

Jag tvivlar på att jag kommer höra något från henne igen. Tidigare ikväll har vi pratat om att hon skulle åka ner någon helg i höst och att vi skulle hitta på något tillsammans. (Allt i samband med en spelning med vårat gemensamma favoritband.) Vet inte hur jag ska hantera situationen riktigt, då hon antagligen fortfarande kommer åka, men kanske inte vill höra av mig?

Skulle vara riktigt tacksam för några av era synpunkter på händelsen. Kanske till och med något förslag på vad man ska/kan göra åt det här? Vet att det är sent och att många inte bryr sig, men med tanke på att jag nu även gjort mig till åtlöje inför hela Fragbite så kan man ju alltid hoppas på att man får något i gengäld.

---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ----------

EDIT: Ja, som ni säkert redan förstår så hann hon blocka och ta bort mig från msn redan innan jag hunnit till sista raden...

Kan seriöst inte bestämma mig för om det är värt att försöka kontakta henne genom att skicka ett sms eller ringa. Det finns väl en liten chans att man kan klara sig ur den här situationen om man försöker, men samtidigt så gör man väl bara saken värre om hon är riktigt jävla sur/besviken?

EDIT 2: Tänkte bara slänga in en liten edit, om det fortfarande är någon som läser det här. Jag skickade iväg ett par sms igår kväll och bad om ursäkt för att jag hade betett mig som jag gjort. (Finns ingen risk att hon tror jag skämtade, så undvek att ens försöka nämna det.) Hon svarade i vilket fall inte och hon har inte hört av sig på hela dagen idag heller. Såg att hon hade tagit bort blockeringen på msn tidigare idag dock, men så fort jag skrev till henne så satt blockeringen där och retade mig igen...

Börjar få lite panik nu, kan inte sluta tänka på henne eller det som hänt. Klarar verkligen inte av att förlora kontakten med henne, inte över en sådan här jävla skitsak! Vad tänkte jag på egentligen?

Förresten så fick jag höra en jävligt rolig sak igår av en kompis som var på besök. Jag berättade för honom om det som hade hänt och han började genast skratta så fort han blev påminnd om bajsandet. Han sa att skolan hade fått punga upp runt 5000kr för saneringsarbetet, samt skicka hem alla elever den dagen. Kunde inte göra annat än att dra lite på smilgroparna jag också. :)

EDIT 3: Åh, fy fan vad skönt! Hon loggade in på msn idag igen och den här gången svarade hon. Hon var fortfarande lite småsur, skrev att hon inte riktigt hade hängt med på allt jag hade skrivit, men hon hade väl insett att jag betydde en del för henne också. :)

Har varit lite halvsegt idag, men jag är positivt inställd ändå. Ödet har gett mig en chans till och jag ska tänka mig för i fortsättningen innan jag skriver något dumt! Jag älskar henne. Även då jag aldrig har träffat henne så vet jag att det kan bli vi två en vacker dag, det är i vilket fall det jag hoppas på...

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..