HEJHEJ OCH HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, FRAAAAAAABITE!
HUR MÅR NI IKVÄLL!?
Jo tack det är fint, tackar som frågar.
Nu till själva grejen. Är lite halvt förälskad i en brud och fragbite verkar älska brudtrådar men det kanske bara är en missuppfattning?
Så under natten låter jag tråden ligga och matas full med svar på frågan "Behövs det ännu en brudtråd?"
Och om intresse finns så editar jag sönder denna fucking tråden!
Kort om mig och bruden:
Jag går Naturtvåan på Hultsfreds gymnasium (i Hultsfred! Den, var ni fan inte med på! :PPpPP) och bruden går någon annan skitlinje på samma skola. Hon är snygg som fan och jag är inte fullt snygg nog för att ens drömma om henne.
VARNING, KAN UPPFATTAS SOM STÖTANDE!
Bild på mig:
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/---SG1L3620.JPG
Tack på förhud!
Edit: Intresse verkar finnas! Tråden lever vidare.
finns 3 böcker.
OnT: Helt klart Shutter Island!
Eragon-böckerna (4st i dagsläget)
Harry Potter-böckerna (7st i dagsläget)
Cirkeln-böckerna (3st i dagsläget)
Sagan om Ringen-böckerna (3st i dagsläget, finns även en fet bok innehållandes alla tre böcker)
#6 om du mena mig om Shutter Island (författare,Dennis Lehane) så kom boken ut före filmen, om det var menat till mig:3
James clavell noble house mycket bra bok men den är på ca 1000 sidor
shogun, king rat - james clavell där med
hunger games böckerna
pojken som kallades det finns 4 eller 3 till
Maus- andra världskriget, riktigt hemskt men bra tycker jag. Den är gjord som en serie tidning ungefär.
vet inte vad du gilla för genre men där är lite olika! :)
Vet inte om det är din typ av bok men tyckte själv den var jävligt spännande. Blir nog att börja med 2an inom kort :) Har bara läst 2 böcker i mitt liv innan den.
Nick Perumov's böcker är en slags mörk tolkien, dessa två är väl lite mer avancerade än eragon/harrypotter osv.
Annars funkar Patrick Rothfuss, Brandon Sandersson (snubben som skrev färdigt Robert Jordan's wheel of time), Robin Hobb. En personlig favorit är Joe Abercombie, sadistisk humor men välskrivet som fan.
Tolkien - Hobbit, sagan om ringen böckerna (finns tre), silmarillion
Suzanne Collins - Hunger spelen böckerna (finns tre)