1
är han seriös?
Postat av downp den 22 September 2009, 21:13
24 kommentarer · 177 träffar
jag vet att ni hatar trådar om 'det', och att man länkar till 'dets' blogg.
men antingen är 'det' dum i huvudet eller så spelar 'det' helt hjärndöd som t.ex. amandavardet för att få läsare/tittare.
ett utdrag från 'dets' blogg:
"Därför anmäler jag hela eran hemsida så får dom som äger sidan stå till svars för vad ni gör.
För detta måste få ett slut nu.
Jag kommer inte lägga ner min blogg så bara att ni ger upp!
Eftersom många fråga vilka det är just nu så kanske bäst jag svarar på det.
Fragbite är en otroligt fånig e-sport sida på www.fragbite.com .
Där dom har ett forum för cp skadade 12-16 åringar där dom kan samlas."
om 'det' på fullaste allvar tror 'det' kan stämma hela fragbite för att någon/några lagt bajs i 'dets'' brevlåda så är 'det' lika smart som 'det' ser ut.
'det' är väl ändå 22 eller nått, något vett i skallen måste man väl ändå han vid den åldern?
kan ju också vart så att 'dets' fantasi inte sträcker sig längre än att hitta på saker om oss, vad tror ni?
men antingen är 'det' dum i huvudet eller så spelar 'det' helt hjärndöd som t.ex. amandavardet för att få läsare/tittare.
ett utdrag från 'dets' blogg:
"Därför anmäler jag hela eran hemsida så får dom som äger sidan stå till svars för vad ni gör.
För detta måste få ett slut nu.
Jag kommer inte lägga ner min blogg så bara att ni ger upp!
Eftersom många fråga vilka det är just nu så kanske bäst jag svarar på det.
Fragbite är en otroligt fånig e-sport sida på www.fragbite.com .
Där dom har ett forum för cp skadade 12-16 åringar där dom kan samlas."
om 'det' på fullaste allvar tror 'det' kan stämma hela fragbite för att någon/några lagt bajs i 'dets'' brevlåda så är 'det' lika smart som 'det' ser ut.
'det' är väl ändå 22 eller nått, något vett i skallen måste man väl ändå han vid den åldern?
kan ju också vart så att 'dets' fantasi inte sträcker sig längre än att hitta på saker om oss, vad tror ni?
jockiboi
95 personer har röstat