1
vad ska jag göra?
Postat av fattiklappen den 22 September 2009, 20:03
5 kommentarer · 32 träffar
tjena FB, joo det är så att jag har bråkat med en kille och han kaxar så jävla mycket i telen så drf sa jag om du nu är så jävla kaxig så kom till skolan kl 4 imon.... Nästa dag cycklar jag och min polare ditt (idag asså) sen så när vi kom ditt var det minst 15 pers som stod där och vi var bara 2 så jag hoppar av cyklen och går mott den här killen sen så slår jag till honom och fäller honom sedan direket efter kommer det fram en kille som har DAMP och tar mitt huvud och slänger det mott asvalten och börjar slå mig jag slår tbx så han trillar och ställer mig upp och säger det var ju menigen att det skulle vara du mott mig inte dom där bak som du har som back up sen drar jag och min polare därifrån och 1 timme senare ungefär ser jag och min kompis att han som jag skulle slås med kommer gående med sin polare så vi drar till dom och slår dom och frågar varför dom är så fega då säger en av dom att det inte var min ide dom kom bara ditt då säger min kompis jo visst 15 pers drar ditt exakt när vi är där och alla råkar vara polare med er.... sen säger dom att kom ditt imon samma tid bara jag och min polare mott han och hans vi säger okej då hoppas att ni kommer själva..
Så ska jag dra ditt och lita på att dom är själva eller dra ditt med mina polare och spöa dom?
Ursäktar stav fel
Så ska jag dra ditt och lita på att dom är själva eller dra ditt med mina polare och spöa dom?
Ursäktar stav fel
michael jackson eller heaton?
8 personer har röstat