Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För mycket brudar, för mycket fest

Postat av LÅST KONTO 88200 den 22 September 2009, 17:54
55 kommentarer · 257 träffar
Tja fragbite!

Jag känner att det börjar bli ett litet problem det här med alla brudar och alla fester .. vart jag än går så ringer typ jonte lr nån annan polare o vill ha dit mig så åker ja dit och sänker ett flak öl

de kan ju iofs va trevligt fast känner att jag börjar bli lite trött på vardagarna : /

det stora problemet e de som händer efter all öl o så de e ju brudarna.. när ja har druckit kan jag inte säga nej :P så då blir de ju automatiskt att man har sex varje gång man dricker o det är DET som ja vill veta hur jag råder bot på. fett drygt när jag fick klabbe för 3e gången för nån vecka sen .

har ni några tips hur ja verkligen ska komma ihåg att ja ska intala mig själv att de e roligare att festa än att ha sex ?

btw vem e ni på festen , snubben som chillar i soffan med en bira , han som raggar på alla brudar , trubadureN med guraN eller snubben som står och bara pumpar på dansgolvet hela tiden ? :P kul att veta xD
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..