Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fortkörning

Postat av kirekaze den 22 September 2009, 17:26
16 kommentarer · 356 träffar
Tjosan, körde nyss hem ifrån skolan och höll inte hastigheten så noga. Iaf, när jag hade kört ett tag så körde jag om en nissan som tog upp jakten på mig. Idioten ville race'a och försökte köra om mig på inner filen så jag tänkte att jag lika gärna kunde äga upp honom vilket jag gjorde.

Iaf. Strax där efter så blir det 1-filigt och självklart hamnar jag bakom en seg lastbil, Strax därefter så ser jag den där nissan killen komma närmare.

Han börjar köra riktigt jävla tätt inpå mig och det ser ut som om han skriver upp något på ett pappersark och han kisade för att kunna se mitt reg nummer.
Sen så tog han upp sin mobil och riktade den mot min bil och det såg ut som om han tog kort på regplåten. sen efter ett tag så ser det ut som om han ringer någon och jag får dyng nojjan.

När jag sedan svängde av till min avfart så körde han vidare som ingenting så det borde inte varit civil snuten.

Men nu undrar jag ifall man skulle kunna åka dit på något för detta? Dock tycker jag det skulle vara konstigt då han hängde på en bra bit upp i hastighet + att han försökte köra om på innern så han var nog en större trafikfara om man ska se det på det sättet
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..