1
Dagens, Facebook!
Postat av citron_ den 21 September 2009, 23:32
9 kommentarer · 172 träffar
Ibland så har man smarta och ibland mindre smarta vänner på Facebook.
Tänkte alla kunde få dela med sig om dom lite mindre smarta statusuppdateringarna/kommenta rerna man sett på Facebook.
Jag börjar.
Dagens Facebook:
Henrik alm:
Undrar vart världen är på väg Kortfattat: "19 årig inbrottstjuv, stal 2 diamant ringar värda ca 25.000kr, och åkte dit pga att han glömde logga ur Facebook hemma hos personen han gjorde inbrott hos"
Haha Grattis skön kille ^^
Michela Seminara:
... Låter som mig, typ. Ska sno glass ur frysen utan tillstånd, men glömmer frysen öppen.
Hahaha va Michela? Blir inge jämförelse guldmedalj där inte.
---------------------------- -------------------------
Oskar Adamsson:
Fan va skönt att man krossar i Badminton’en.
Niklas Lövstedt:
Hahahh helt jävla sjukt idag ju. Det finns ju inte tappar allt i slutet fan från 11-2 till 10-10 i sista settet.
Jonathan Nyström:
Du har helt rätt Niklas.. det finns inte. Mattekungen ^^
Tänkte alla kunde få dela med sig om dom lite mindre smarta statusuppdateringarna/kommenta rerna man sett på Facebook.
Jag börjar.
Dagens Facebook:
Henrik alm:
Undrar vart världen är på väg Kortfattat: "19 årig inbrottstjuv, stal 2 diamant ringar värda ca 25.000kr, och åkte dit pga att han glömde logga ur Facebook hemma hos personen han gjorde inbrott hos"
Haha Grattis skön kille ^^
Michela Seminara:
... Låter som mig, typ. Ska sno glass ur frysen utan tillstånd, men glömmer frysen öppen.
Hahaha va Michela? Blir inge jämförelse guldmedalj där inte.
---------------------------- -------------------------
Oskar Adamsson:
Fan va skönt att man krossar i Badminton’en.
Niklas Lövstedt:
Hahahh helt jävla sjukt idag ju. Det finns ju inte tappar allt i slutet fan från 11-2 till 10-10 i sista settet.
Jonathan Nyström:
Du har helt rätt Niklas.. det finns inte. Mattekungen ^^