Tjena FB!
Jag har haft mycket problem med min dator nu och där jag köpt den finner jag ingen hjälp så nu vänder jag mig till er fragbite :)
Det är så att jag köpte en dator förra året i juli tror jag det var, den är själv plockad av dom i butiken där jag köpte den med dom delar som var bäst och som man fick till ett bra pris(som var bäst då)
Ibörjan så hade jag problem med blå-skärm och att datorn bara stängdes av helt mystiskt när jag körde spel och jag fick åka x antal gånger för att få den fixad och till dom hittade felet.
Sedan när dom lyckats fixa den(var ngt med ramminnet och sedan en fleckt lr vad det va) så funkade den hela detta året tills nu för några veckor sedan, så började skiten uppstå igen fast nu så blir det att hela datorn startas om utan att skärmen går igång igen den förblir svart medans då datorn startar om, och ibland så blir det att ljudet är fortfarande kvar om jag t.ex lyssnar på musik lr från spelet.
Men ibland så blir det bara att hela datan dör.
Detta fel händer olika ibland kan jag köra ett jävla tag utan att ngt händer men ibland räcker det bara med att jag startar spelet låt oss säga wow,trycker på den gubbe jag vill köra på sedan när jag kommer in i spelet och rör på gubben så dör datan.
Händer så med alla spel t.ex Wow, Cs, Cod 1,2 etc.., Warcraft 3, AoE 1,2 etc... lr aa alla spel kvittar inställningarna och typ på spelet(fps, rp...) lr hur gammalt det är.
Så nu undrar jag om ngn vet vad det kan va och hur kan jag fixa det? för jag kommer snart slänga skiten i vägen så arg jag blir när det händer, och om ni inte vet så vad tycker ni jag ska göra ska jag be om en ny dator som är bättre för allt jävla besvär jag har haft med den lr ja vad ska jag göra? :/
Bjuder på stavfel, dålig svenska och ja allt annat ni stör er på!
Polare sa att jag skulle kolla upp loggboken och ja jag vet i fan :P
http://img23.imageshack.us/img 23/158/omgwx.png
Skriv så mkt ni vet om det för jag måste fixa det :)
#3 mm k?
VAR DE SÅ SVÅRT?
Nice..