Vilka är era favorit-moments [Känslor]
Vad gillar ni för moments?
Jag älskar när man precis har duschat och sedan lägger sig i sängen med nytvättade lakan! Doftar så jävla härligt. Gärna två duntäcken och med massor av kuddar.
Även när man har suttit i bil/flygplansstol en längre tid, och sedan sträcker sig brutalt så man nästan skriker. mHHm
Beskriv era!
det är då man vet att man lever
Det är då man vet att man är white-trash
och när man vart på toa en helg, öppnar dörren till ens rum, ser skärmljuset som lyser på den kalla colan, tar första steget in i rummet och bara känner värmen, sätter sig i datorstolen och existenz har uppdaterat (:
även när man drar nån sjuk (nästan omöjlig för sig själv) line på rullplankan, sätter sig öppnar en powerking och tittar på linen på kameran/ sätter nått sjukt och dom man är med skriker i kör ((((:
orgasmögonblicken(:
det är då man vet att man är white trash :-) #7 är bara nice!
StavarN NNNN
**Ett Ritkigt White Trash** gg
#27 a tryckte på t lite för snabbt =(
RIKTIGT!
lät extremt kul men jag håller med ;>
ingen slår att bli avsugen efter ett ace medans man sitter i vent och dricker cola.
GOTTA LOVE IT, BIIIATCH
hahaha
När man skiter. Speciellt om man är sjukt bajsnödig.
När man är så jävla colasugen och har en kall burk cola i handen och tar den första klunken. MUMSSSSS.
När man lägger sig i sin egna säng hemma när man nyss kommit hem från semestern.
jag gillar också när man både fryser och är varm på samma gång, precis på gränsen. händer när det är lite kallare ute, men solen värmer en samtidigt och det är näsan neutralt. haha, svårt att förklara, men men...
21, Joakim bor i Göteborg.. fy fan.. du hade ju så fel man kunde.
Ludde pruttkudde
Sex!
När man får nycklarna till sin första bil, audi <3