1
[S] Super video kameror+tillbehör+däck
Postat av Cryptlord den 6 Januari 2005, 19:05
30 kommentarer · 199 träffar
Skulle uppskatta om admin kunde byta till lämlig topic då jag byter ämne.
Då det flesta verkar vara tröga, kan jag förklara att min vän har bra leverantörer och kan erbjuda saker till priser långt under svenska butikspriset.
Ingen ville visst ha kameror, så jag gör en intresselista för mobiler. Vid tillräckligt intresse skickar min vän och jag iväg en beställning.
Eftersom intresset för kamerorna var så lågt så ger jag er ett erbjudande på billiga mobiler istället.
Exempel pris : sony ericsson s700i 2800:- bästa pris på pricerunner= ca 4000 kr
( Detta dock med usa laddare )
Hur funkar nu denna lista?
jo person ett skriver Sitt förnamn,nick samnt modell han är intresserad av och märke.
Exempel : 1.Calle k700i - sony ericsson
Person 2 gör samma sak fast tar med person #1
Exempel 1.Drinitiev Daniel k700i - sony ericsson
2.HumpaBumpa Erik 6610 - Nokia
Osv osv.
När 5 namn är påskrivna sammanställer jag listan, och kollar upp priser, och skickar till uppskrivna personer.
låter väl bra? bara o börja, Observer, kmr ej kunna ge kvitton då allt kommer beställas samtidigt och via internet mot faktura.. inte så kul att avslöja hela affärsplanen då.
Då det flesta verkar vara tröga, kan jag förklara att min vän har bra leverantörer och kan erbjuda saker till priser långt under svenska butikspriset.
Ingen ville visst ha kameror, så jag gör en intresselista för mobiler. Vid tillräckligt intresse skickar min vän och jag iväg en beställning.
Eftersom intresset för kamerorna var så lågt så ger jag er ett erbjudande på billiga mobiler istället.
Exempel pris : sony ericsson s700i 2800:- bästa pris på pricerunner= ca 4000 kr
( Detta dock med usa laddare )
Hur funkar nu denna lista?
jo person ett skriver Sitt förnamn,nick samnt modell han är intresserad av och märke.
Exempel : 1.Calle k700i - sony ericsson
Person 2 gör samma sak fast tar med person #1
Exempel 1.Drinitiev Daniel k700i - sony ericsson
2.HumpaBumpa Erik 6610 - Nokia
Osv osv.
När 5 namn är påskrivna sammanställer jag listan, och kollar upp priser, och skickar till uppskrivna personer.
låter väl bra? bara o börja, Observer, kmr ej kunna ge kvitton då allt kommer beställas samtidigt och via internet mot faktura.. inte så kul att avslöja hela affärsplanen då.