Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Operera hjärtat..

Postat av DR.FEELGOOD den 15 September 2009, 01:25
46 kommentarer · 175 träffar
Tjena alla FBare !

Har grymt svårt att sova... ska operera hjärtat imorgon och är sjukt nervös. Det är ett ingrepp på 3-4 timmar, känns helt sjukt.. Skriver ingen fet tråd om varför eller sånt skit. Vill bara ha lite tips på hur jag ska känna mig lugn och mindre nervös :)

Disk: Har ni någonsin varit jävligt nervösa inför olika ingrepp/operationer ? ( Eller andra saker som ni ogillar som fan )

Edit.

Har hjärtklappningar, så får en pulls på 220. Känns som att hjärtat ska explodera... Vidrigaste känslan någonsin.

Tack för svar, har självklart snackat med polare om detta osv. Men kan inte lugna ner mig. Måste försöka få lite sömn. Ska upp 06:15 och skrivas in 07:00. Har inte läst på hela ingreppet men fick valet mellan att vara sövd eller bara en vanlig lokalbedövning. Självfallet ska ja vara nerknarkad och mysa i mina drömmar

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..