Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min introduktion till Skolprojektet!

Postat av NoAaa den 13 September 2009, 19:36
53 kommentarer · 161 träffar
Jag har ett projekt att göra, jag ska skriva om ett land där de pratar Engelska, jag valde att skriva om Australien.

Som ni ser nedan har jag skrivit en Introduktion, vad tycker Ni att jag skulle behöva få med? Mata mig med tips och idéer! Vill att introduktionen ska vara så pass bra som möjligt!

----------------------------- ------------------------------ -------

Hello! My name is Noa and i'm going in 8th grade in Skiftinge school, my teacher gave me a task three weeks ago where I'm going to write about a country where they speak English.

So, after 3 days of wondering, I have chosen Australia.

I have choosen this country because i like the culture and the country is big and fun, so there's much I can write about it, as the rare wild animals, environment, population and the City and the beautiful music.

I will find my information over the Internet, books, and from my mother and father and others who can help me with it.

----------------------------- ------------------------------ -------------

Ni kan även hjälpa mig att förbättra Engelskan i den, för att min engelska är inte så imponerande :)

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..