Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumpning av brud

Postat av Tjej_hatare den 13 September 2009, 15:45
63 kommentarer · 204 träffar
Tja!

Jag vet inte om jag har kommit rätt, men jag hoppas och tror att det finns en och annan casanova här på FB som har en lösning på problemet (iof kanske inte casanova behövs för detta men iaf).

För två veckor sedan satte jag en brud som jag hittat på krogen. Det var ett knull, ett O-N-S! Och cirka 5 dagar efter ligget så kom första sms:et, och från dess har hon skickat sms lite sporadiskt. Jag försöker hålla konversationen så kort som möjligt och har för det mesta en ursäkt för att vi inte ska skriva vidare. Hon verkar inte förstå att jag stöter bort henne. Lägg ner liksom! Gooosh, vissa människor är ju rent av patetiska som tror att det betyder att man ska gifta sig eller något.

Iaf, nu ska jag inte sväva iväg för mycket, utan jag ställer er frågan: Hur ska jag dumpa henne? Vill givetvis göra det så lindrigt som möjligt (är inte en elak person), men hon verkar ju inte förstå att jag inte vill ha något med henne att göra. Hon är verkligen inte ful, tvärtom, rätt fin faktiskt, men ser henne inte som flickvänsmaterial. Ska jag ha en flickvän så är det någon som är fin (alltså inte knullar runt med vem som helst), någon man stolt håller i handen och visar upp inför släkt och vänner. Hon är ingen sådan och jag vill som sagt dumpa henne så snabbt och lindrigt som möjligt UTAN återverkan.

Tackar på förhand!

fred
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..