Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

risigt läge, social?

Postat av Blastox den 13 September 2009, 00:48
75 kommentarer · 221 träffar
Tja, ligger nu i sängen förkyld och uttråkad och har verklingen ingen sysselsättning alls.

spel datan är döende och behöver bytas ut så det finns inga spel som kan ta död på min rastlöshet och jag kan inte heller gå ut & gå eller jogga för att ta död på den..

Jag är en loner i stortsett så det är därför jag föredrar chatter med flera då man kan prata lite när man vill o kanske hitta någon intressant/vettig att prata med om lite all möjligt men tyvärr så har jag bara en chatt som ja skulle kunna nå och de är funplanet.. dock så har jag tröttnat på att alla killar där är ute efter att ragga och att alla tjejer är osociala eller paranoida, ett hej får dem att tro att man är en kåtbock och raggar på dem.

Någon här som skulle kunna tipsa om någon annan chatt, lite mer vuxet kanske, typ 18-25 ställe?

Ni kanske tycker att ja ska vända mig till msn men jag är urusel på att prata med 1 person, det slutar alltid med kall prat.

[Exempel]

- hej.
- Hej
- vad gör du?
- inget, du?
- inget, heh.
- okej.

Mass chat över msn går inte heller, har inga direkt roliga att para ihop..

Tacksam för tips om chatt sidor, engelsk eller svensk spelar ingen roll. :)

Officiella chattrum = underhållande?

61 personer har röstat

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..