Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klasskompis är bög?

Postat av jompa_cs_cola den 10 September 2009, 08:30
23 kommentarer · 71 träffar
Ska berätta om en klasskompis jag har som jag umgås rätt mycket med påskolan osv han är rätt rolig och snäll men ibland kan han ta mig på benet typ och kuken och ibland krama om mig :S och sen tvättar han sig inte heller luktar förjävligt av han.. en gång när vi var uppe på kiosken och köpa macka så när vi köp mackorna skulle han bara pissa och jag stod kanske 3 meter ifrån han och det blåste lite grann.. men iallafall när han står och pissar känner jag en riktig jävla odör det luktade typ gammal 3 veckors otvättad kuk... Det var alltså så att när han vecklat ut förhuden och skulle pissa så blåste troligen lukten han hade på ollonett rakt in i mitt ansikte hur äckligt som helst börja nästan spy. den där lukten var obeskrivlig. han har också dragit fram ballen för mig ibland och visa kuken för mig. men tar han mig på ballen en gång till tror jag att jag säger upp vänskapen med han för jag är inte bög..

vad ska jag säga till honom??

jag har sagt ibland när han gjort sånna där skumma grejer "är du bög lr?" men han säger inge då.. får inge svar riktigt
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..