Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nedslagen!

Postat av Journalisten den 8 September 2009, 23:02
9 kommentarer · 174 träffar
Tjena! Tänkte börja med att pressentera mig lite snabbt.

Jag är en kille på 20 år som pluggar till journalist och för att öva mig på mitt skrivande så tänkte jag skriva en liten "berättelse" som är inspererad utav mitt eget liv så mycket utav det jag skriver är sant.
Och detta kanske så småningom övergår till en blogg eller liknande.

Så det jag vill ha är följande:
*Kritik på mitt skrivande. (Stavning har aldrig vart min starka sida så mycket sådant)
*Tips på vad jag skulle kunna skriv mer om
* samt svar på frågorna som kommer längst ner.

************HERE-WE-GO****** *******

Knytnäven for rakt över näsan och jag kände genast den varma känslan utav blod komma rinnandes ifrån näsan. Och i nästa ögonblick kände jag hur en muskulös arm tog grepp runt min hals bakifrån samtidigt som jag såg en utav dem slå rakt emot mitt ansikte. Jag sparkade bakåt och duckade personen bakom mig vek sig av smärta, Jag börja springa men de försökte stoppa mig, jag sprang ner i diket då en utav dem dök upp framför mig. Jag snabb ducka och han ramla omkull. Nu var det fritt fram och jag började springa längs vägen, jag sprang så fort jag orkade och jag verkligen kände hur kroppen inte orkade med men jag sket i det och gav så mycket jag orkade och efter att ha sprungit några meter så kolla jag bakåt och alla 7 låg mig hack i häl. Jag vek in mot sidan av vägen, hoppa över en buske, längs en väg, över en åker och sedan en motorväg, in på en skogsväg och sedan in på en till och tillsist kom jag till en övergiven sommar stuga. Jag verkade ha sprungit ifrån dem och sjönk utmattad ner på en utav utemöblerna som stod där.
Fan tänkte jag… Jävla skit ställe, jävla bögar 7 stycken 19 åringar hoppar på en jävla 16 åring så sjukt fegt!
Samtidigt som jag drog upp en tändare och tände en cigg.
Åh! Fy fan vad jag hatar denna förort! Och vad fan gjorde mina polare? Inte ett jävla skit de bara stod och kolla på som några jävla förlorare… Vi var fan fler än dem, vi skulle fan lätt ha plockat dom… Men bara för att jag har sådana jävla fittiga polare så sitter jag här i skogen som en patetisk fjolla och inte en jävla snut här så långt ögat kunde nå, inte så långt en bil kunde nå på en timme heller för den delen. Jag har fan fått nog utav det här stället! Tur jag flyttar imorgon en sån jävla tur, tänker aldrig mer komma tillbaka hit. Jo… Jag ska komma hit för att hämnas och döda dom jävlarna!
Jag drog upp mobilen och skickade ett sms till morsan och bad henne komma och hämta mig på en gång, hon kom efter 10 minuter och i bilen började förhöret.
Alex varför ber du mig komma oh hämta dig mitt i natten? Och hur du ser ut ser ju ut som du bott mer grisarna. Vad har du gjort med näsan? Alex svara mig!
Det är en jävla tur att jag flyttar ifrån det här stället! Det är vad som har hänt skrek jag! Jag hatar skiten, jag hatar allt som har med det här stället att göra och jag tänker fan aldrig komma tillbaka!
Hon vart tyst, skönt, orkade inte höra på allt skit hon hade att säga. 10 minuter senare var jag hemma och drog snabb in på badrummet och sjönk ner på toalett stolen. Drog upp min sista öl ur fickan. Den smakade skit! Slotts är bajs. Jag satt och funderade över vilken tur jag hade som kommit undan. Tur de var fulla. Jag drog upp mobilen ur fickan och jag hade fått 22 sms ifrån mina polare. Jävla skit kompisar! De ska fan backa upp när man behöver hjälp! Svin! Jag kasta in mobilen i väggen och med det så var min koppling till mina tidigare polare bruten. Jag ställde mig upp och gick ut men lät mobilen ligga kvar. Öppnade kylen och tog en Coca Cola och drog upp på mitt rum. Jag slog på datorn, sökte en mix på IRC och startade upp CS. Jag drog iväg ett sms till Rebecca.
”Nyss fött spö av 7 stycken 19 åringar, trasig som fan. Flyttar till stan imorgon ;) Hoppas vi ses snart

Ovan

7 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..