Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Medium på svt

Postat av Fatso den 5 September 2009, 18:19
10 kommentarer · 722 träffar
Tjabba!

Jag såg får några år sedan en dokumentär på svt-play (eller förmodligen det som var föregångare till svt-play) som handlade om någon gubbe i skogen i mellersta eller södra sverige som hade blivit ett "ofrivilligt medium".

Jag kommer ihåg att jag blev väldigt övertygad när jag såg den trots att jag var oändligt skeptisk mot medium i allmänhet innan jag såg den dokumentären.

Nu undrade jag bara om någon av er kanske känner igen det jag pratar om och kan hjälpa mig hitta dokumentären?

Ni som inte har en aning om vad jag pratar om men som ändå är riktiga Sherlocks på google är även jävligt välkomna att hjälpa mig att leta.

Det jag vet om dokumentären är följande:
- Gubbe i skogen
- 55-75 år
- Ofrivilligt medium
- När han gick in i "trans" tog någon form av alter-ego över
I det tillståndet kunde han stirra rakt in i kameran utan att blinka eller flacka med blicken i 2 timmari sträck , samtidigt som han pratade på om döden och livet på den andra sidan
- Han behövde speciella miljöer för att komma in i transen, en av dessa var att sitta på en solstol vid en älv

Någon som har lite tid över. Ni kommer garanterat att bli tagna själv av dokumentären om ni får se den.

Tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..