Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Låtar

Postat av jootoo den 3 September 2009, 10:09
10 kommentarer · 400 träffar
Tjenare allihopa, tänkte att vi skulle göra en spellista ihop och den går ut på att jag väljer olika (kanske påhittade) genres som ni sedan ska skriva eran favorit låt som passar in i den genren.
Reglerna är så att ni får bara välja ut 1 låt till varje genre så att det inte blir så många låtar.

Här kommer genrerna då

1: Tadetlungtlåtar

Måste stoppa in Take a minute - k'naan dära eftersom att jag verkligen gillar texten, beatet och det är en sådan låt som nästan passar i alla lägen men funkar väldigt bra som en ta det lugnt låt även om beatet är ganska speedat.

2: Taggarlåtar

Cum on feel the noise - Quiet Riot , Ja det är en väldigt gammal låt men fan så man taggar till den, spelar ingen roll om man ska på fest eller bara laddar upp för att göra något galet

3: Lovesongs

The book of love - Peter gabriel , Vet inte om jag tolkat den fel men känns som att det är en sorglig kärlekslåt men riktigt bra faktiskt

4: Musöppnarlåtar

Don't be shy - Cat Stevens , Fungerar väl bäst om du sätter den på guran framför en lägereld men själva låten är inte direkt dålig

5: Partylåtar

Save the trees - Swingfly , Kanske inte bästa låten men man blir grymt sugen på att dansa, erkänn:)

6: Tänkerpåframtidenlåtar

Father and son - Cat Stevens , Vet att alla här brukar tänka på framtiden och att säkert många tänker som just jag på den med en liten rädsla när man inte riktigt har några utsatta mål med den, så där passar denna låt in perfekt även fast jag redan stoppat ut en cat stevens låt redan.

7: Depplåtar

Här finns det många att välja mellan men jag stoppar ut In this river - Black Label Society

8: Tänkertillbakslåtar

Hugger i sten - Lars Winnerbäck
Får nästan flashbacks när jag lyssnar på denna låten, nästan sorgligt men blir samtidigt glad att man har dom minnena att bära med sig.

9: Varsärmänsklighetenpåväglåtar

Alla över 12 år och säkert många under har tänkt detta någon gång i livet, kanske när ni fått höra att en 10 årig flicka blivit våldtagen eller när ni ser på amerikanska " vem vill bli en miljonär"
Jag väljer iallafall Society - Eddie vedder.

Så nu är det bara att posta era låtar och skriv siffran före så vi vet vilken den passar in på, kommer kanske med flera genres om tråden blir lyckad och jag kommer på någon till.

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..