Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Högtalare till TV 2500kr

Postat av generation den 2 September 2009, 21:06
2 kommentarer · 336 träffar
Hej de är så att ja hade ett par Argon 7350 Från hifi-klubben kostade 1995kr och de gick "sönder", RC kontakterna sluta funka (iaf en högra) och bytte och hände samma sak igen efter ett tag.
Vill bara säga att de är sjukt bra högtalare, men tills du får för dig att använda RC-utgångarna då funkar de inte...

Men nu är de så att ja är på jakt efter ett par nya högtalare, max 2000kr (eller 2500)

spelar ingen roll om de är inbyggd förstärkare(aktiva) eller utan, jag har förstärkare om de skulle behövas.

Umm... jag har ÄVEN en fråga: ja har ett par Sony (SKIT) högtalare som är hyfsat stora som följde med min stereo som ja köpte för något år sedan (rätt många år sen) och när ja höjjer ljudet på förstärkaren brusar dom, beror det på högtalarna eller förstärkaren?? =)

bruset är otroligt irriterande på natten efter 23.00 när man ska sova och kolla på tv, då hörs de. JAG tror de är förstärkaren är en gammal Akai AA-1135 från 70 talet men den borde väl ändå inte göra brus till högtalarna?

men som sagt:
Högtalare max 2500kr finns de?

ja gör allt me tvn, spelar, lyssnar musik och kollar vanligt

Argon högtalarna var bra till allt, men vill inte ha ett par tredje om dom också slutar funka efter ett tag.

kan även säga att har ingen plats för flera små typ 5.1 7.1 eller något utan blir 2 eller 2.1 eller 3 något =)

så säg inget logiech z5500

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..