Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fjortisfylla..måste ha hjälp!!!!!!

Postat av sapass den 2 September 2009, 20:23
121 kommentarer · 1 098 träffar
Tjueee Fb!

Nu äre såhär att har en kompis som är väldans lättpåverkad alldeles för lättpåverkad.

Ett exempel för någon vecka sen vi var ute hos en vän och chillade lite drack och hade sköj! Själv kom jag dit vid 21-tiden och då hade Kalle (Vi kallar han Kalle) precis öppnat sin första öl och satt och smutade(50cl 5.3).

Tänkte inte så mycket på det just då, efter 20 min av "Tjiiil" så såg jag att Kalle satt på bryggan och pratade med nån på telefonen, då han lätt full som en alika gick jag frågade vad fan han gjorde om han busringde eller nåt och spelade full, men icke han pratade med en brud han höll på att stöta på.

Sedan efter ca 2 minuter lägger han på och jag ska snacka med han men han är omöjlig och sluddrar som en kuk.

Efter en liten stund ringer hans far och direkt skärper han till sig från full till helt normal och börjar: "Hej Pappa" "Jadå, jag kommer hem imorgon bitti direkt när du vill" och det var då jag visste han spelade för alla(och inte bara för flickan på telen).

Vill bara säga att senare på kvällen efter en öl till så ramlade han runt som om han var s.k "Boneless".

Kan påpeka att detta hänt flertal gånger..

Så nu tar jag till er som hjälp!

Räknar med en del oseriösa svar...men

Vi har tänkt på att vi ska lura honom t.ex ta en 50 cl 5.3 burk och byta ut innehållet mot en 2.8 eller dylikt, För han har ju skyllt på att han inte ätit nåt och att han druckit överdrivet mycket mer än han faktiskt gjort.

Förslag:

1. Byta ut vodka mot vatten eller något som inte smakar gott.

2.Köra på våran påtänkta idé.

3. köpa samma ölsort som han köper och även köpa en 2.8a. Sen precis när vi börjat dricka byter man ut innehållet i en av mmina ölburkar och så fort han vänder blicken så byter jag min "samma sort, egentliga 2.8a" mot hans öl. simple.

4. Om ni är på en fest med massa folk + han (skojaren) så ställer jag mig på bordet i vardagsrummet t.ex. och harkla dig och säg åt någon att sänka musiken, jag har något viktigt att berätta. Sen berättar jag att han druckit 2.8%ig öl hela kvällen "och som vi ser så är han 'skitpackad'.. Han har alltså bedragit er, han är nykter som en 5-åring" så ska du se att han kommer skämmas, kommer bli röd i ansiktet som en brandbil. Hade han varit aspackad när jag sa sådär hade han inte brytt sig. Så jag märker om han blir röd som en tomat och skäms och försöker komma med ursäkter.

5.köpa några starköl, sedan göra hål i botten och tömmer dom, sen håller man i lättöl, och löder fast botten.

Men om vi nu ska byta ut öl, vill jag har förslag på hur vi kan göra det, blir lite svårt att ge bort öppnade ölburkar blir lite väl.

Så Fragbite kom med förslag vill verkligen sätta dit han..

Självklart laddar jag upp video när vi lurar han..om ni kommer med ett tillräckligt bra sätt!

Stavfel bjuder jag på!

Peace!

121 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 121 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..