Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med idé till projektarbete

Postat av WILDFiNGER den 31 Augusti 2009, 22:44
26 kommentarer · 227 träffar
Tjena tjena på er fb ;D

Nu är det så att jag har en kurs nu sista året på gymnasiet vid namn "Projektarbete".

Det är en lång kurs med HELT fritt fram för idéer till projekt vi förmodar ta den stund vi har på oss. Det är en 150 poängs kurs btw.

Jag som har så jävla dålig fantasi har nu suttit bort flertalet lektioner med att stirra in i väggarna för att komma på något. Då slog det ju mig självklart att vilken hemsida kan komma på mer roliga idéer än fragbite!

Så nu ber jag er alltså om hjälp att komma med ett slående MVG projekt! Ni har fritt fram att välja! Fast roligaste hade ju varit något med datorer eftersom jag går en sådan inriktning, kanske sätta upp en server till en webbchatt eller dylikt? Ja, somsagt, vadsomhelt går, men helst ska det innehålla datorer som sagt!

Ni med jätteoseriösa förslag behöver jättegärna INTE skriva. Tack : )

Dis.: Har ni själva haft någon liknande kurs? Och isåfall, vad gjorde ni? Bilder uppskattas! :D

Projektarbete, kul eller waste?

18 personer har röstat
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..