Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flyttat! =D, fråga

Postat av sniegel den 30 Augusti 2009, 00:42
3 kommentarer · 74 träffar
Hej, har de senaste åren haft det väldigt svårt då min morsa fick diagnosen borderline för ca 2-3 år sedan.
Hon har sen dess haft väldigt häftiga humörsvängningar och tar för det mesta ut allt på mig som tex Jävla idiot, dra åt helvete, helt jävla sjuk i huvudet etc.
Också när jag glömmer ta bort tallriken från mitt rum så tar hon allt som är kvar och kletar in det i hela min säng och kudde och om man inte tar disken så hamnar det alltid i sängen.
Har förstående för hennes diagnos borderline och gör allt för att inte det ska bli värre tex att starta en diskussion då hon inte kan diskutera utan att bli helt utom sig.
Har vart i kontakt med sos men det finns tyvärr inga lägenheter så jag blev erbjuden ett vandrarhem en rejäl bit bort som jag tackade nej.
Nu har jag turen att ha en riktigt snäll syster som tog in mig och har några frågor vad gäller bidrag.
Underhållsstödet går ju fortfarande till min mamma och hon får också bostads bidrag för mig.
Om jag ändrar och skriver mig på denna adress vad finns det för bidrag att söka då?
Blev kanske lite flummigt skrivet men har typ flyttat saker hela dagen så är typ helt slut :P
Puss

Bor du hemma?

8 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..