Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kompisens syter!! hjälp

Postat av ruleman11 den 27 Augusti 2009, 22:19
12 kommentarer · 218 träffar
[Fel i topic, syster*]

Hej, tänkte berätta vad som hände i helgen på en fest.

*Namnen är påhittade*

Det var jag och min kompis Erik som skulle på en fest hos en kompis tjej som var 15 år, vi är 17.

Det hade pratats mycket om festen att vi skulle ha riktigt kul och kanske få sig en tjej. För hon hade fått låna sin mosters hus och det var riktigt stort och mycket folk var bjudna.

Veckan gick och det var fredag, vi skulle förfesta hos Erik jag och några kompisar för att senare dra vidare till den stora festen som min kompis tjej Lisa annordnat.

Förfesten blev lyckad vi drack en del och var bli lagom onyktrar, lite lulliga om ni förstår, det var bara en kompis Johan som drack lite för mycket. Men han brukar alltid dricka för mycket och fort så vi var "vana".

Vi ringde taxi som kom 20 minuter och vi fick hjälpa Johan till bilen, och väl inne i taxin så spydde Johan ner hela baksätet och Erik. Så taxichauffören sa till oss och gå av så skulle han ringa en ny taxi som kom till oss och han skulle köra hem Johan.

Vi gick av och Erik bytte tröja, tur han tog med sig en till, och väntade in den andra taxin som kom rätt fort.

När vi kom fram var det redan fullt med folk där och musiken spelades högt. Vi gick in och hälsade på de flesta, men det var här de skulle börja, Lisa kom fram till oss och hälsade oss välkommna och hon sa att Eriks X var här, de hade gjort slut för en vecka sedan och de var inte riktigt sams än. Så Erik blev inte så glad för han var riktigt sur på henne för hon var otrogen mot honom. Och sedan sagt till honom att hon gjorde det bara för hon trodde Erik hade varit otrogen också som inte var sant bla blabla.

Men nu är det så att Erik har en lillasyster också som är 15år och faktiskt riktigt het, fin fast kropp, fasta tonårsbröst och riktigt nice ass.

Och hon var där också, Erik hade sagt innan att inte han åker dit om hon är där. Så Erik hade pratat med sin syster Elin dagen innan att hon inte fick åka tid, och hon hade svarat att inte skulle det.

Men hon hade tydligen ändrat sig och Erik var inte så sugen på fest längre när hennes syrra och X var där. Så han ville åka hem, vi försökte övertala honom att stanna men han orkade inte vara kvar så vi tvingade honom inte att stanna.

Klockan var vid den här tiden 21.30 - 22.00 så det var rätt tidigt och festen skulle hålla på länge till, jag drack en del till och blev onykter. Och jag brukar inte vara den som dansar och så, men med lite alkohol blir allt roligare! Jag gick senare och satte mig i en soffa för att vila lite och efter ett tag kom Elin, Eriks syrra, fram till mig och fråga om hon fick sitta i mitt knä, för det fanns inga andra platser i den soffan. Visst sa jag och hon satte sig, jag kände hennes tighta skinkor mot mitt knä. Jag visste att hon var onykter och det var ju jag med.

Hade inte hon varit Eriks syrra skulle jag varit på henne direkt.

Vi satt och pratade lite och skrattade om allt möjligt, sen frågade hon om hon fick luta sig mot mig och självklart fick hon det. Och då satte hon sig på min kuk och jag kände hennes skinkor mot den och den började sakta fyllas med blod. Hoppas inte hon märker nått för det skulle varit jävligt pinsamt.

Sen skulle hon ta sitt glas på bordet för att dricka lite och då rörde hon sina skinkor mot min kuk och nu hade jag nästan råbånge, va fan tänkte jag. Hon lutade sig tillbaka igen och jag kände hennes doft och den var härlig. Sen viskade hon mot mig att följa med upp ett tag. Jag trodde hon hade kännt min kuk och skulle fråga vad jag höll på med men jag visste inte, så jag följde med och vi gick in i ett rum.

När vi kom in satte vi oss i sängen och hon la sig ner och

sa till mig att hon var kåt, jag visste ju vad jag gjorde men kunde ju säga nej nu utan började strula med henne ett tag.

Jag tog min hand ner i hennes byxor och kände hur nyrakad och len hon var. Hennes fitta var varm och jag stoppade in ett finger och började pulla henne, hon stönade lite och jag kände hur hennes tonårsfitta blev våt. Jag drog sedan ner hennes byxor och började slicka henne och hon stönade mer.

Hon tog av sig tröjan och hennes bröst var större än vad jag trodde och de var riktigt fasta.

Hon tog sedan av mina byxor och började suga av mig och kuken fylldes med allt blod jag hade kändes det som. Det märktes att hon hade gjort det förr.

Sen tog jag på mig kondomen och skulle trycka in den så sa hon att hon var oskuld och att jag skulle ta det lugnt.

Shit tänkte jag, jag tar min kompis syrras oskuld. Jag som redan var lite osäker när hon frågade om jag skulle med upp.

Men vi körde på och efter ett tag när jag var påväg och komma så sa hon att jag fick spruta henne på magen, jag blev lite chockad först men gjorde det.

Vi sa inte så mycket mer sen utan hon gick och duschade och jag somnade.

Vi hade redan bestämt att vi skulle sova över så mina kompisar undrade inte var jag var och jag har inte sagt till nån om det här. Och jag vet inte om Elin har sagt nått till hennes kompisar.

Så nu sitter jag här måndagskvällen utan att ha pratat med Erik så mycket, bara sagt att festen var lyckad och så.

Jag behöver nu eran hjälp! Jag vet att jag måste prata med Erik men vet inte hur jag ska börja, hjälp mig !

'ursäkta min svenska ifall det finns fel'
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..