Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inga Kompisar Kvar...

Postat av xtorfssss den 27 Augusti 2009, 19:00
70 kommentarer · 190 träffar
Hej! För 1 vecka sen var livet en dröm. Chill i skolan och kompisar som ställde upp.

För 3 dagar sen så bestämde jag och mina 4 bästa polare att vi skulle dra en gather på spelarenan. Sagt och gjort. Vi joinade en 5on5 och min kompis som vi kan kalla för Ö berättade för gatherskaparen vilka som skulle vara i lag, jag och mina 4 rls som ni vid detta läget kanske förstår. Medans vi väntade på att 3 till skulle joina gathern fick jag en idé. Jag skrev ett pm till gatherskaparen där jag skrev att han skulle sätta mig i det andra laget bara för att driva med mina vänner. Han gjorde som jag sa och precis innan jag connectade till servern så slängde jag ur mig: haha, lycka till nu då grabbar hahahah. Vilket jag ångrar att jag sa...

Vi kom in på servern och spelade warmup medans de andra connectade. Det tog inte mer än 10 sekunder innan dom börjar kalla mig p12 och säger att dom hatar mig. När jag efter 3 minuter trycker upp statsen så ser jag att alla mina 4 vänner har droppat! "Wtf? Är dom seriösa?" Var min första tanke. Jag droppar likaså och går in i vår vent. När jag kommer in säger jag bara hej men det enda dom säger tillbaka är: "STICK DIN HORA! Vi drar en annan vent grabbar och spelar utan ****".

Sedan detta hände för 3 dagar sen har dom varken tittat, pratat eller svarat på mina 100 sms och msn konversationer. Kan tillägga att två av dom går i min klass nu i 1an på gymnasiet så jag får helt enkelt gå runt ensam på rasterna. Tror nästan att dom har spridit rykten till mina klasskompisar för dom andra i klassen tittar bara på mig och garvar.

Jag behöver nu eran hjälp Fragbite. Gjorde dom rätt som avbröt vår vänskap? Jag fattar inte att dom kan det så seriöst, DET ÄR JU SKITARENAN VI SNACKAR OM! Hjälp mig, snälla!

Om ni skriver vettiga svar och verkligen försöker hjälpa mig så ska jag hålla er updated. Vet att fragbite inte är det bästa forumet men visste inte vilket jag skulle vända mig till.

EDIT: Och nej, dom hänger inte på Fragbite. Hela bunten är typ Gula på spelarenan.

EDIT: Det har inte gått framåt överhuvudtaget än så länge. Ska gå in i deras vent ikväll och spela in så ni verkligen får se hur lacka dom är! Tack för all hjälp än så länge!

EDIT: Skulle som sagt igår kväll gå in och snacka med dom i vent, men mina trial days på mitt record program har gått ut så ska fixa crackat fraps elr nåt. Fick iallafall kontakt med 2 av dom idag och dom sa bara: "hahaha, tror du vi vill vara kompis med dig? Du är ju så j*vla ful!" Det är första gången jag hört det från någon. Är jag VERKLIGEN så ful som dom säger?

http://img198.imageshack.us/im g198/9723/567901237388331.jpg

Bilden är dock 2 år gammal men hade ingen helt seriös bild...
Föregående tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..