Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kontantkort-.-

Postat av CTRL_alt.aly den 24 Augusti 2009, 12:01
17 kommentarer · 182 träffar
TjaLoL

nu är det såhär, eftersom att jag är lite dum i huvet ibland så har jag tendenser att köpa kläder, teckna mobilabonnemang, köpa onödiga grejer etc. etc. Detta resulterar i att jag har väääldigt många räkningar och utgifter varje månad och inget jobb (skola = CSN = (N) ).

jag har därför börjat göra mig av med olika grejer, som te x mitt (ena) mobilabonnemang; Tele2 Snackis.

Min bror har bestämt sig för att ta över det och iomed det så tar ju han mitt kort. Jag har ett kontantkort här som jag tänkt använda, men jag har ingen aning om vad jag ska tanka det med?
Jag har liksom inte haft kontantkort på tja.. 4-5 år och har ingen koll längre.

Jag har ett Tele2kort här och vill veta vad jag ska tanka med
Det kanske låter helt lame men jag behöver faktiskt hjälp med detta :S

- Jag skickar sms, sjukt mycket sms och mms
Så jag skulle gärna vilja ha nåt "paket" där det ingår många/gratis sms och inte bara till tele2/comviq.

Min morsa snackade nåt om a vafan va de typ, Amigo, snackis osv men hon är så kass på att förklara så jag pallade inte lyssna, så jag vänder mig till underbara fragbite!
Help me out, plix.

Bäst?

16 personer har röstat

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..