Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem - Hjälp!

Postat av Leonardo! den 23 Augusti 2009, 18:26
30 kommentarer · 173 träffar
Hejhej,

Det är såhär att jag har ett litet problem som jag behöver hjälp med, så "here it goes":

Jag började 1an på gymnasiet för bara några dagar sen(onsdagen den 19e Aug, inte för att det har någon betydelse men för att ni ska få en uppfattning om hur länge jag har sett den här bruden).

Jag märkte direkt att det fanns en hel del snygga tjejer i min klass men det var en tjej som jag verkligen fastnade för. Vi kan kalla henne för "Lisa". Lisa och jag tittade på varann en del under första dagen och jag tänkte rätt så mycket på henne under onsdagskvällen men det var inget mer med de. Likadant under torsdagen så tittade vi lite men det som hände var att efter skolan så tänkte jag ta bussen hem, brukar cykla annars men hade fått skjuts denna dagen, så jag började traska ner mot stationen från skolgården. Tar väl en 10 minuter att gå ner till stationen där bussarna stannar. Jag gick där mot statonen när jag plötsligt såg att hon gick där framför mig med en kille. Jag gick rätt så fort för att kunna hänga med lite tätt bakom dem för att se vem denna mystiska kille som hon var med var för någon kille för jag hade aldrig sett honom förut. Tänkte inte mer på det då de svängde höger och jag gick vänster till stationen.

Men, när jag sedan står där och väntar på min buss ungefär 10 minuter senare så ser jag att hon kommer gåendes mot mig, ensam. Killen är alltså borta och vi ser varandra.

- Hej, säger hon och ler lite.

Jag svarar snabbt hej och vi ställer oss bredvid busskuren. Vi snackar lite allmänt om skolan och om våran klass och om huruvida vi trivs eller inte och hon säger att hon funderar på att byta klass. Nej säger direkt, det ska du väl inte göra? Du kommer säkert gilla de mer och mer ju längre tiden går och ler lite.

- Hmm, ja vi får väl se, säger hon.

(kanske var lite dumt att säga så av mig? så hon tror att jag typ vill ha henne? äsch vafan.)

Aja, till saken - När hennes buss kom så gav hon mig en kram, vilket var lite udda tycker jag då det bara var andra dagen vi äns sett varandra. Men jag blev helt sjukt glad iaf, fick liksom den där känslan i magen ni vet.

Dilemmat är detta: Jag har flickvän, men jag har fortfarande inte gjort något fel.. men får ändå lite skuldkänslor att jag har tittat och tänkt på denna tjejen så mycket. Jag och min flickvän har bråkat rätt så mkt på senaste och jag har sett att hon har skrivit med en annan kille.. saker som har fått mig att flippa totalt men har svårt för att lämna henne.

Jag fixade även fram hennes nummer idag så vi har smsat lite fram och tillbaka och hon skriver att jag är söt och sånt.

Måste fixa något att käka nu, kommer uppdatering ikväll/imorgon.

Btw, Jag vet att ni kommer tro att detta är en myt :P Iallafall många utav er. Är också en sådan person som är väldigt skeptisk mot vissa trådar som handlar om kärlek eller som ni säkert läst eller hört om "dh-bruden".

Aja får se hur denna tråden utvecklas.'

----------------------------- -----------

21:06 23 Augusti

Imorgon äre skola igen, har bestämt att ta sällskap till bussen igen efter skolan :)

#16 : Jo visst kramar man sina vänner, men andra dan man träffar dom? Vi hade knappt snackat innan vi sågs på stationen :P

#19 : Visst, men det är inte så jävla lätt att bara släppa sin flickvän om du förstår..

#23 : Tänkte också på det, men vafan ska jag göra? tänker på henne galet mycket.

Vad ska jag göra? Satsa vidare på min flickvän eller kanske försöka något med "Lisa" ?

På återseende,

/En förvirrad själ :O

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..