Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ang. MX518

Postat av dreqqe den 21 Augusti 2009, 20:07
14 kommentarer · 153 träffar
Tjatja, fick hem ny musen idag! (-: (Logitech MX518)

Har installerat drivisarna med skivan man fick med och den funkar osv. Men vart f*n är de man slår av musaccelerationen nån stans? För de ska man väl kunna göra utan mousefix, när man installerat drivrutinerna med skivan man fick?

För de kunde jag på gamla musen när man gjort de. (Razer DeathAdder som började glappa. =/)

Så går de att göra de lr måste jag kirra mousefix? Om man måste de så skicka länk där jag kan kirra det, lr om man inte behöver det så langa gärna en print vart jag slår av de någon stans.

Tackar och bockar på förhand! (-:

// qvalle

EDIT: Problemet löst! Efter en massa klickande i inställningarna i det programmet som medföljer så provade jag att klicka i "installera från set point" under "Hastighet och acceleration", då kunde man välja att trycka av en ruta som heter "Behåll musacceleration". För övrigt har jag xp :)
Föregående tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar