1
Vägverket efterblivna? Körkort?
Postat av tippit den 21 Augusti 2009, 13:51
272 kommentarer · 894 träffar
Hejsan!
För 4 dagar sedan hade jag klarat uppskrivningen och var redo för mitt körprov...
Jag failade... Jag körde 20 km/h för fort då det var 50 körde jag 70..
FINE! Jag förstår jag körde för fort jag ska inte ha körkort. Enkelt!
Sedan idag hade jag nytt prov då, allt går perfekt jag får dock en svår uppkörning med mycket stadstrafik; enkelriktat osv...
Jag klarar allt galant..
Sedan när vi är klara så frågar jag: Har jag klarat det?
Var nästan säker på att jag hade klarat det..
Snubben: Nej! Tyvärr, du har kört för sakta!
Jag: Vad fan driver du? Jag körde 60 på 70 vägen? OCH? Det är ju förhelvete MAX hastighet:S JAG KUGGADE JU FÖR FAN FÖRRA GÅNGEN PGA AV FÖR SNABB HASTIGHET SÅ JAG TÄNKTE TA DET MER CHILL NU FÖR JAG INTE ÄR VAN VID ERA ÄCKLIGA BILAR HELLER VILL JU INTE KÖRA FÖR FORT?!!?!?!
Men han vägrade ge mej godkännande.. HELT EFTERBLIVEN.
Fan dom blåser mej ju bara på pengar dom asen?
Kan konstatera att en polare körde 120 på motorvägen där det var skyltat 100! Han fick godkänt ändå:S Dock körde han med körskola och inte privat.. Är 100 % på att dom asen sammarbetar va fan e felet med samhället? Folk behöver ju körkort? Vad fan e detta för korrupt e så förbanand just nu 1500 är inte lite pengar för en som är 19 år? Man har ju inte råd:S Störda är vad jag vill kalla dom, utvecklingsstörda.
För 4 dagar sedan hade jag klarat uppskrivningen och var redo för mitt körprov...
Jag failade... Jag körde 20 km/h för fort då det var 50 körde jag 70..
FINE! Jag förstår jag körde för fort jag ska inte ha körkort. Enkelt!
Sedan idag hade jag nytt prov då, allt går perfekt jag får dock en svår uppkörning med mycket stadstrafik; enkelriktat osv...
Jag klarar allt galant..
Sedan när vi är klara så frågar jag: Har jag klarat det?
Var nästan säker på att jag hade klarat det..
Snubben: Nej! Tyvärr, du har kört för sakta!
Jag: Vad fan driver du? Jag körde 60 på 70 vägen? OCH? Det är ju förhelvete MAX hastighet:S JAG KUGGADE JU FÖR FAN FÖRRA GÅNGEN PGA AV FÖR SNABB HASTIGHET SÅ JAG TÄNKTE TA DET MER CHILL NU FÖR JAG INTE ÄR VAN VID ERA ÄCKLIGA BILAR HELLER VILL JU INTE KÖRA FÖR FORT?!!?!?!
Men han vägrade ge mej godkännande.. HELT EFTERBLIVEN.
Fan dom blåser mej ju bara på pengar dom asen?
Kan konstatera att en polare körde 120 på motorvägen där det var skyltat 100! Han fick godkänt ändå:S Dock körde han med körskola och inte privat.. Är 100 % på att dom asen sammarbetar va fan e felet med samhället? Folk behöver ju körkort? Vad fan e detta för korrupt e så förbanand just nu 1500 är inte lite pengar för en som är 19 år? Man har ju inte råd:S Störda är vad jag vill kalla dom, utvecklingsstörda.