1
Klassisk skräck
Postat av Nearr den 19 Augusti 2009, 00:12
17 kommentarer · 101 träffar
Nu är de så att jag har bestämt mig för att plöja igenom klassisk skräck (och nu menar jag verkligen klassisk skräck, stum filmer och sånt, roten på de som blivit en trädkrona.)
Kollade på Nosferatu igår (dracula stum film)
och är nu på jakt efter en film jag glömt namnet på och hoppas någon här kan hjälpa mig.
De är en kvinna som glider runt i någon "swamp" miljö (vet inte vad de heter på svenska) och ser helt psykotisk ut.
Googlat hela dagen men vet inte riktigt vad jag ska googla efter, så nu hoppas jag någon kan hjälpa mig.
Tacksam för svar och kom gärna med tips på 20-70 skräckfilmer, spelar ingen roll om de är b, kör på bara.
Tards undanbedes
Kollade på Nosferatu igår (dracula stum film)
och är nu på jakt efter en film jag glömt namnet på och hoppas någon här kan hjälpa mig.
De är en kvinna som glider runt i någon "swamp" miljö (vet inte vad de heter på svenska) och ser helt psykotisk ut.
Googlat hela dagen men vet inte riktigt vad jag ska googla efter, så nu hoppas jag någon kan hjälpa mig.
Tacksam för svar och kom gärna med tips på 20-70 skräckfilmer, spelar ingen roll om de är b, kör på bara.
Tards undanbedes
Misfits?
6 personer har röstat