Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försäkring

Postat av hooa den 17 Augusti 2009, 22:41
7 kommentarer · 42 träffar
Hej Fragbite!

Vi har i vårt villaområde kommit överens att skaffa fjärrvärme. Arbetarna har nu borrat hål vi väggen in till tvättstugan.

Nu till saken, idag satte dem in rör i väggen och skummade igen sjukt dåligt. Väl när man åkte till gymmet började det regna riktigt ordentligt. När jag kom hem och gick ner i min källare ser jag av förvåning att jag har en jävla inomhuspool, 3cm vatten i hela källaren.

Efter ca: 30minuter är vatten nivån på 1cm och det har krypit upp och lagt sig under väggar och golv, dörrarna är svåra och öppna och vissa tapeter har lossnat. Byggare och elektriker är här och dokumenterar skiten nu.

Imorgon kommer försäkringsbolaget, Vad kommer dem göra åt saken? Kommer jag få ersättning eller kommer dem bara ersätta reparationerna?

Ifall jag får pengar, någon som kan uppskatta ett värde på ungefär hur mycket jag kommer få?

Tackar
Fjärrvärme bra/dåligt?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..