Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mail/wowkonto hackat. Sjukt

Postat av xataq den 17 Augusti 2009, 22:39
13 kommentarer · 127 träffar
Detta är ingen mytartråd så läs vidare. Tror ni det är det så bevisar det att detta är sjukt :S

Loggade iaf in på skype och fick ett samtal från en gammal wow spelare jag lirat med, han sa att jag vart inne massor på mitt konto, fast jag inte lirat på över 1 månad. Försökte logga in på mitt wowkonto men fel pass.

Jag bad om att få ett nytt wow lösenord, det fick nu är jag inne på kontot men blir genast utkastad från spelet för "hackern" loggade in. Jag bad om att få nytt lösenord igen genom retrieve a lost password på wow-europe och jag kom in igen men blir nästan genast kickad igen.

Efter detta byter hackern lösenord på min mail som jag nu fortf inte kommer åt. Nu till det mer lustiga. Han loggade in på min msn och startar chatta med min flickvän, hon tror det är jag, vi pratar just då i skype, så sa till henne att så var inte fallet sen drog jag denna historia för henne och hon tror mig.

Hon håller just nu på och skriver med hackern om varför han hackat och hur ska jag få tillbaka allt. Han säger att han ångrar det han gjorde för han gav mig mitt wow konto tillbaka men mailen kunde han inte fixa för han behövde något hemligt svar på nån fråga.

Iaf vi bestämde att han skulle komma online på min mail igen imorrn klockan 14-15.00 om jag inte fått min mail tillbaka, jag har skickat iväg ett formlär till microsoft att mitt konto blivit hackat. Haft denna mail sedan 1998 och har känsliga mail där så som bankärenden, inloggningsuppgifter etc.

Vad kan jag göra? Jag har loggar från msn, och ett bestämt möte imorrn. Kan jag anmäla det? Han skrev att han hackat mig i chatten så bevis finns det.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..