Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

på g me brud

Postat av Magiska Lennart den 17 Augusti 2009, 03:39
20 kommentarer · 114 träffar
Tjena, fragbiters de är så att jag har snackat med en brud över 1 år på msn som bor i samma stad, och vi har lixom inte träffat varandra fast hon känner många som ja känner och tvärtom, nu när sommarlovet började , så började vi snacka lite oftare. För 2 veckor sen börjar hon skriva romantiska saker och det är klart att man skriver tillbaks eftersom hon är en het brud och väldigt snäll om man så ska säga, iaf så har vi träffats 2 gånger och ja känner att ja fallit för henne, hon skriver att hon drömmt om mig och massa skit, men nu är frågan tycker ni att jag borde fråga : "vill du att vi ska vara mer än vänner" eller "om vi träffas lite oftare o så tror du de kan bli något seriöst mellan oss" ? eller ska ja vänta me att skriva något sånt vad tycker ni ?

EDIT: skulle ju som sagt skriva en edit, iaf så har vi träffats två gånger till nu och det hände lite saker, jag har sagt att ja börjar få känslor för henne o svaret från hennes sida har vart detsamma, så allt är chill nu , gjorde som ni sa tog det bara lugnt o allt kom me tiden !
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..