Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drogad på Gamla Ullevi!?!?

Postat av pure den 16 Augusti 2009, 22:43
30 kommentarer · 189 träffar
Hej alla änglar!

Nu är det så här att jag verkligen mått väldigt dåligt idag. Låt mig berätta i princip hela min dag kortfattat så ni kommer in i det.

Jag vaknade klockan 11, steg upp och käkade 2 mackor, man var inte så värst hungrig, då man är ganska nervös inför varje hemmamatch. Min far skulle gå med för första gången iår på en IFK match, dock på biljett D så vi var inte tillsammans under matchen.

Aja, jag mötte upp far min på valand runt 11.45, vi pratade om hur spännande och roligt det kommer vara idag, även om Frankfurt matchen och Arsenal matchen igår. När vi kom till arenan separerade vi, och gick till klacken. Allt flöt på bra som normalt och vi la två mål såklart. I pausen så stack min kusin och skulle köpra cola till oss båda. Sedan snackade jag lite med de som råkade illa ut i Halmstad och så, och så samtalade med mina skolkamrater i pausen. Minns allting från samtalen.

Efter jag pratat färdigt så gick jag ner i kiosken och mötte upp min kusin som hade precis köppt coca cola precis utanför kiosken, tog den och svep den, då den var jävligt avdankad. Efter det minns jag i princip ingeting, förutom att jag ställe mig upp efter 2-2 och bad han u18 killen på H att "Dra igång något för i helvete, helt tyst", han svarade med "Försök själv du" med ett vänskapligt flin. Så jag gjorde, och fick igång hela klacken, och fick en blikning av u18 snubben. Det är det enda jag minns från andra halvlek.

Efter matchen mötte jag upp med min kära far, och vi gick på ett kaffe, åt lunch osv.. pratade i 1 timam innan jag stack hem. När jag kom hem satte jag på lite Death Cab For Cutie (Alternative band), och chillade och hoppade lite kz på cs. Mor kom in och vi snackade i 10min osv...

30min efteråt så kom jag o tänka på samtalet, men mindes ingeting av det. det enda jag kom ihåg var att hon öppnade dörren, inget snack eller något. Efter det kom jag på att jag inte mindes någonting av andra halvlek, förutom glimten i ögat efter man fått igång klacken i andra halvlek. Mindes ingeting av samtalat med far unde rlunchen. Minns bara att han sa att hans polare hade cancer.

Detta har verkligen aldrig hänt förut, att jag haft en sådan stor minneslucka någonsin, och den kom direkt efter colan på GU.

Jag var närvarande och betedde mig normalt enligt alla jag umgicks med, ingen märkte något fel på mig. Dock så minns jag ingetign av något samtal eller någonting, bara de ställerna jag varit på.

Visst, är säkerligen ingen drog, men något har med den drickan att göra!

Vad tror ni?

PS. Endast seriösa kommentarer, tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..