Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Farsan trög, hur ska jag förklara?

Postat av mArcel- den 16 Augusti 2009, 16:15
46 kommentarer · 140 träffar
Hej fb!

Det är så att jag har ett litet problem. Jag och min farsa "delar" på en stationär Intel(R) dator. Problemet är att farsan kommer med en massa dumma kommentarer som:

"Fyfan vad datorn är seg! Det är ditt dära Counter-Strike som laddar ner en massa sånt hära spam och virus!"

..och "Du är inne på en massa konstiga sidor så att datorn blir seg"

Jag håller till viss del med honom om att datorn är seg, men det funkar bra för mig att surfa och lira osv.. Aja, jag gjorde iallafall en Anti-Virussöking på hela datorn, inte ett ändå virus. Har diskdefragmenterat datorn, kört CCleaner och lite sånt. _FÖRSÖKTE_ förklara för farsan att det inte finns ett endaste virus på datorn, men det fattar ju inte han :P hahah

Så, hur ska jag förklara för honom att det är datorn som är dålig och inte CS och facebook? :)

Intel(R) Celeron(R) CPU 2.93GHz 3.00GHz, 512MB RAM (-.-)

Kom gärna med förslag hur jag ska förklara för honom varför datorn är lite seg, och gärna hur jag kan göra den snabbare :)

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..