Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fråga - Argumentera

Postat av knass3 den 15 Augusti 2009, 20:00
7 kommentarer · 47 träffar
Tjena! Jag och en polare tjaffsar om vem som har rätt angående hurvida gener spelar in eller inte. Jag säger att vem som helst kan inte bli bäst på vad han/hon vill om han/hon så lägger in både själ och hjärta i det han/hon gör.

T.ex. lilla smala Kalle har alltid varit svagast i sin klass, hans föräldrar har inte breda axlar och är lika mesig som Kalle själv. Nu till frågan: Tror ni att Kalle kan ta sig i kragen och med hjälp av personlig professionell tränare kunna bli världens starkaste man? I motsatsen till Ragnar som har generna och tränar också stenhårt med hjälp av professionell tränare?

Min kompis säger det motsatta, och påpekar att vem som helst kan bli bäst sålänge han/hon lägger ner sitt hjärta och själ i det hela.

Tror ni att Bolt inte har generna för den VÄRLDS_snabba löparen som han är?

Ifall någonting är oklart så ere bara ifrågasätta, så skall jag motivera det oklara!

Diskutera: Spelar gener in hos folk som ligger på världstoppen? Eller är det bara stenhård träning bakom det hela och har generna emot sig?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..