1
Förstört vid datorn?
Postat av Kimon den 15 Augusti 2009, 13:40
27 kommentarer · 59 träffar
Hur mycket och vad har ni förstört när ni blivit arga i samband med gaming?
Min lista:
* 2 datorstolar
* 5 headset
* 4 tangentbord
* 2 datormöss
* 2 dörrar (kastade in datorstolen i ena dörren, så blev en fin combo där, stolen gick av och det blev ett stort hål i dörren)
* ett skrivbord
* en skärm (blev en liten combo med skrivbordet och skärmen också. dunkade näven så hårt i skrivbordet att ena benet vek sig, skrivbordet föll ihop och fick en spricka i sig och skärmen åkte också ofc i backen, blev pixelfel på den.)
* en laptopskärm (dog på helicopter, smockade till skärmen så det blev pixelfel över halva skärmen :D true story faktiskt! kan fota den sen ifall någon vill se.)
* 2 musmattor (cola-spill, glömt chocklad på dom osv.)
* en säng (sparkade av ett ben när vi förlorade en cup.)
That's about it tror jag! Hur ser era listor ut? :]
Min lista:
* 2 datorstolar
* 5 headset
* 4 tangentbord
* 2 datormöss
* 2 dörrar (kastade in datorstolen i ena dörren, så blev en fin combo där, stolen gick av och det blev ett stort hål i dörren)
* ett skrivbord
* en skärm (blev en liten combo med skrivbordet och skärmen också. dunkade näven så hårt i skrivbordet att ena benet vek sig, skrivbordet föll ihop och fick en spricka i sig och skärmen åkte också ofc i backen, blev pixelfel på den.)
* en laptopskärm (dog på helicopter, smockade till skärmen så det blev pixelfel över halva skärmen :D true story faktiskt! kan fota den sen ifall någon vill se.)
* 2 musmattor (cola-spill, glömt chocklad på dom osv.)
* en säng (sparkade av ett ben när vi förlorade en cup.)
That's about it tror jag! Hur ser era listor ut? :]