Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

9 månader på gym resultat

Postat av brakskit den 14 Augusti 2009, 22:49
71 kommentarer · 3 890 träffar
har kollat runt och ser alla gym-trådar här på fb, tänkte ja kunde dra lite snabbt för dig som kanske sitter där hemma och vill börja?

jag började i lugn takt för drygt 9 månader sen, med väldigt lätta vikter.

3 månader gick och jag ville bara bli större och större men hände inte så mycket på mig.

efter dryga halvåret så började jag se vissa skillnader på kroppen, den började utvecklas och bli välformad.

Nu efter 9 månader känner jag mig ännu mera motiverad att fortsätta. Har blivit bra mycket större.

Eftersom att (nästan alla) tycker det är nice med stora armar kan ja säga att mina var 30 cm när jag började med absolut inga som helst former, nu är dom 34,5 med stora triceps och en riktigt nice kula.

För att hålla motivationen uppe föreslår ja att du helst älskar det du håller på med, byta schema , samt när du ser dina egna resulat.

KORT SAGT; så kan t.ex en arm utvecklas på en medelsvensson på 9 månader, självklart har kroppen följt med i utvecklingen.

MVH Fråge..
Föregående tråd
Nästa tråd

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..