Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skateboard

Postat av karat den 13 Augusti 2009, 21:18
13 kommentarer · 37 träffar
Tjena Fb jag undrar om det finns några skejtare här som man kan får lite råd av :)
Det är så här att jag har börjat skejta lite smått på sistonde nu o tycker det e kul :) När jag åker skateboard så står jag goofy och kör men när jag ska göra trix så har jag det mycket lättare i regular, för i goofy kan jag sväng o har bettre balans etc. men i regular så kan jag knappt pusha så värst väl men jag kan göra ollie o kick flip så nu till saken, jag undrar om ni har några råd på hur jag ska öva o träna för att bli bättre i regular, eller tkr ni jag ska hålla mig till goofy o försöka bemästra att göra trix i den stancen. Känner att jag knappt kan stå kvar på brädan när jag gör kick flip rullande i regular men känner att jag knappt kan göra en liten ollie i goofy så ngn som har råd ska jag öva upp båda lr?

Bjuder på stavfel, dålig svenska etc...

Skateboard

14 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..