Tjenare FB. nu är det så att jag och några polare ska åka till Alanya, Turkiet, och undrar om ni på fragbite kan ge några tips på sköna uteställen, vart man käkar god mat och vart alla fjortisbrudar hänger.
disk:
Har du varit där? Hur var det? Hur var festandet? Några tips?
the doors
bistro bellman
sen finns det ju sköna lite mindre klubbar på sidogatorna men robin hood är bäst ;D festandet är bra men kanske inte så här pass sent på säsongen?
Konstaterade att The Doors var stället att vara på, mycket svenskar skön atmosfär. Robin Hood var det tjockt med turkar som limmade på svenska brudar på och Bellman innehöll 40 taggare
True story.
Smittar via blod också vettu
tja.
t ex om man säger "jag fick en spruta med TBE-vaccin" betyder det då att det finns lite TBE-vaccin på sprutan eller i?
tja.
Dock det enda som gjorde det till "bästa" stället var att det inte var några turkar där, var mest svenskar och norskar och de spelade en hel del gamla svenska klassikerlåtar osv.
Robin hood var rätt mäktigt men shit, fullproppat med turkar osv.
Robin Hood var ju mäktigt, men massa turkar.
The Doors var nice. Om man gick ut från The Doors utan ett strul måste man ju fanimig vara homosexuell.
Queen's Garden var ett fint förkröksställe, sköna bartenders.
Dock gillar jag inte att vakterna var så jävla strikta när man försökte dra med brudar till hotellet. Även massa vakter på stranden, fan. Lyckades dock smita in en gång.
#0 försök att hitta marco polo, ligger ca. 200m från aramis och rivera appart. vart stammisar där och dom tog hant om oss bra som fan. i klädaffärerna ska du bara gå därifrån om dom börjar plocka fram en massa kläder utan att du säger något. skulle ha 400 lira av oss och när vi inte var villiga att betala kom kniven fram. de flesta har ju vett nog att inte göra det men det hände oss iallafall.
Dvs "också" var rätt felplacerat.
Jag föreslår james bean, the doors eller bellman :)
Åt mest på mitt hotell så kan inte ge dig några tips direkt men vräk i dig lite döner kebab, inte helt fel :)
Alla turkar hänger på robin hood, det suger där, allvarligt.
Stället där man ska hänga är utan tvekan THE DOORS! (de släpper inte in turkar där, mestadels skandinaver där)
Lycka till
Orka varför överhuvudtaget åka till turkiet, jävla skitställe. och varför åka dit om man hatar folket.
Något fel på tyskland eller övriga delar i europa som spanien, grekland, cypern, bulgarien. SKULLE INTE TRO DE. jävla fitt asien.
D
#43 fan vad segt, själv kom man bara hem till arbetslösheten :)
#46 jacob var den där blonda fulla jäveln ;D
Det är happy hour dygnet runt också. Jävla stolpskott, har blivit magsjuk och legat hemma nu i 1 vecka.
Det var kul men vart ganska besviken, trodde det skulle vara mycket mer drag...
Maten smakade skit också, ät aldrig på resturang. Äckligaste skiten någonsin, lovar att köttet var kattkött eller dylikt..
Åker aldrig dit igen, fittland.
#50 akey, sooft :)