Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

en på G, Lite på ?

Postat av Firea den 12 Augusti 2009, 14:37
16 kommentarer · 233 träffar
Hejsan Fragbite, Igår var jag i Skövde och "chilla" lite med mina vänner och med mera. Efter ett tag så blev några packade plus den jag var på G med. Hon titta jag till ganska mycket plus jag gjorde inget dumt medans hon var packad.

Efter när jag skulle hem till min stad igen så hade hon spytt och hon ville "Strula" men jag tacka nej till det fina erbjudandet. Vi var massvis av folk, och vi hade lite småtrevligt sisådär. men jag sa till min kompis via ett sms att säga till mig när hon strular med någon annan och han svara "sms, redan gjort =/"

Det här med henne är att hon gilla mig "av hela hennes hjärta" och vill bli tsm hela tiden men jag ville vänta. Min tjej-kompis säger att hon inte var bra för mig för hon vet att jag är känslosam sådär mycket och bryr mig om allt typ. Hon sa att det är ingen att lita på direkt, men jag lyssnade inte och försökte ändå.

så när jag var på väg hem så försökte alla att ge henne mer chans med mig för att jag skicka ett sms till min kompis som var såhär "Jag skiter i (efternamn) om hon strular med någon annan." Min kompis ringde upp och sa att hon börja lipa på marken när hon såg messet jag skicka, och jag fick skuldkänslor, men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra.

Hon strula med en annan, Ja, och hon har gjort det innan, hon skrev typ "(namn) gillar (namn)" på min hand och massa annat, så jag vet inte vad jag ska göra.

till min fråga till fragbite, vet ni vad jag ska göra ?

ska jag fortfarande hålla mig till henne eller ska jag skita i henne och ta något "bättre" ?

jag har försökt formatera om min dator för att få svaret men det gick inte, och jag daska 30 slak, fortfarande går inte :(

tack på förhand .
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..