Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sämst me tjejer :$

Postat av AriGold den 10 Augusti 2009, 02:59
89 kommentarer · 217 träffar
Hejsan!!

Jag är totalt värdelös med tjejer, jag ser bra ut och så och får många tjejer men är helt sämst på att bygga upp något. Har inte haft ett förhållande sen 6:an typ, ska börja i 9:an nu. Och jag vettifan hur jag ska försöka ha kontakt längre än två dagar.

Det var en tjej som jag var riktig kär i och som jag trodde vi skulle få upp något, men nej. Allt slutade med att jag började gråta..

Det började med att vi såg varandra mer och mer i skolan. Vi gick i samma spanska och det, och hon kollade på mig nästan hela tiden. Och en av hennes kompisar är vän med mig, så hon hade fått mitt nummer från dom och hon skrev till mig överdrivet mycket. Efter att jag hade 400 sms av henne i inkorgen så började jag undra om detta är något mellan oss. Hon skrev puss och kram i varenda jävla sms, vilket jag också gjorde.

På msn hette hon typ "Everytime i see you, god i like you!". Och jag började få mer och mer känslor för henne.

Vi hade kontakt via sms otroligt mycket, men i skolan hälsade vi aldrig på varandra. På mobilen var det som om vi var ett par som vart tillsammans i flera månader. Efter ungefär två veckor, så skrev hon ett sms som fick mitt hjärta att nästan dö. "Hej ***, jag vill bara att du ska veta att jag har skrivit till dig så mycket, men det är inte så att jag gillar dig eller så, jag gillar dig som vän men inte som om vi skulle ha ett förhållande. Men jag gillar en annan kille". Och vad skrev jag? "Det vet jag väl".

Och där slutade det mellan oss. Jag fattar inget, varför? Vem skriver så över ett sms? Grejen är att än idag så skriver hon till mig skitmycket, och jag frågade henne. "Varför skriver du till mig så mycket?"

Och hon svarar: "Det är bara du som jag verkligen kan skriva med".

Och jag vill absolut inte tro att hon gillar mig, för att jag vill inte att det ska sluta som senast.

Vad ska jag göra? Det är nästan så me dom flesta tjejerna, bara att vi snackar i skolan då och sen dör det. :S:S
Föregående tråd
Nästa tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 89 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..