Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

otrohet?

Postat av trust<3 den 5 Augusti 2009, 18:06
17 kommentarer · 295 träffar
Jag satt och funderade lite med en polare om otrohet, varför man är det osv.
Jag har en tjej kompis som va otrogen mot sin kille här om dagen. Hon träffade den killen hon var otrogen med på hennes jobb. Både kände attraktion till varandra. Och hon frågade mig om råd om hon skulle ha ett "one night stand" med honom, och äntligen få sig ett riktigt knull.
Jag svarade att hon gör som hon känner.
Hon har ett fast förhållande sedan 3 år tillbaka. Hon älskar sin pojkvän och är fortfarande kär (enligt henne själv). Men deras sex liv är kaos. Han behöver bara doppa den engång så kommer han. Och så är det varje gång dom har sex. Hon blir så klart frustrerad, och det har gått så långt att hon har börjat drömma om att bli på satt riktigt ordentligt, eftersom hennes kille inte klarar av det.
I alla fall så va hon otrogen med hennes arbetskollega, och hon ångrar ingenting. Hon säger att det var det bästa hon har gjort på länge. Att hon lätt skulle kunna göra om det när chansen kommer igen.

Så då är ju frågan, är det "tillåtet" att vara otrogen om ens partner är kass i sängen?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..