Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drömmar!

Postat av TRISTAN den 5 Augusti 2009, 09:50
6 kommentarer · 261 träffar
Hade sjukaste drömmen. Drömde att jag blev värvad som byggarbetare till JM. Sen en solig sommardag då jag och mina arbetskolegor arbetade tog vi av oss våra tröjor och precis då gick ett dussintal tjejer förbi och bara ställde sig och "råglodde" vi blev ju givetvis glada så vi flasha musklerna lite :)

sen så gick dom vidare....

nästa dag så va vädret som det brukar var i sverige under sommaren, regnigt. Men som tur var jobbade vi oss varma så vi tog av oss tröjorna även denna dag, dels för att det va ganska varmt men framförallt för dom var helt genomblöta :P och precis just då just denna dag så gick dessa tjejer förbi igen. Dom stannade även denna dag och stirra på oss, men vi tänkte inte mer på det. O ch så helt plötsligt så kommer en tjej i klass med tjejen i filmen "never back down" fram till mig och tar mig i handen och drar in mig i en skogsdunge, nu tänkte jag "fan va sjukt jävla asnice" :D:D vi bröjar strula osv sen sliter jag av hennes linne och börjar smeka henna lite lätt på överkroppen, och självklart så ger jag hennes bröst en min grundlig massage. Hon sliter av mig byxer och börjar "blåsa" och göra handjob, ja ni vety ;) och det va fan det bästa ever, sen så kommer jag att tänka på en american pie film.

Där får en kille en massa handjobs utan att dom kommer till krita så att säga. Då skrämmer hans kompisar honom och säger att han inte får komma innanför hennes trosor för att hon döljer sin kuk där. Så jag blir blir för jävla orolig. Men hon verkar villig och tar av sig trosorna självmant, så då tänker jag att det e lungt. Men sen ser jag att hon har nåt avlångt innan som hänger ner mellan hennes ben(hon står me ryggen imot mig så jag ser inte riktgit) då tänker jag att det e kört och går därifrån, sen så frågar hon varför jag går och vad som är fel, då svarar jag - att hon fan har en större kuk än jag :S blir ledsen och tar några steg till innan hon vänder sig om och frågar om jag vill ha en banan?

Jag ba -- va?!?!?!?!

det visade sig vara en skalad banan hon hade där nere:P sen så vaknade jag.

Har ni haft en sådan här dröm och vafan kan den betyda?

Berätta gärna sjuka drömmar som ni haft.

peace
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..